پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شناسایی ۲ اوباش به عنوان عاملان درگیری با عوامل شهرداری شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری چند نفر با عوامل شهرداری شهریار در فاز یک اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه با حضور به موقع در محل، موفق به شناسایی ۲ اوباش به عنوان عاملان درگیری شده و با هماهنگی قضائی و در کمتر از ۶ ساعت، هر ۲ نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بیان کرد: در بازجوییهای پلیس، متهمان به جرم خود اعتراف و اعلام داشتند که در فاز یک اندیشه با ایجاد سازه و سدمعبر برای شهروندان، ایجاد مزاحمت کرده بودند که عوامل شهرداری شهریار برای جلوگیری از سدمعبر به محل اعزام شده بودند که در همین حین درگیری با کارکنان شهرداری روی میدهد.
سرهنگ موسوی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.