پخش زنده
امروز: -
دومین روز متوالی شهرکرد با دمای مثبت ۶ درجه خنکترین مرکز استان کشور گزارش شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروزهمچنین شهرکرد و بلداجی خنکترین نقاط استان گزارش شد.
معصومه نوروزی افزود: سرخون و بازفت با دمای ۳۵ درجه گرمترین نقاط استان ثبت شد.