پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رفع موانع قانونی و آغاز صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر شهرک شهید آبشناسان رباط کریم خبر داد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن بابایی درجلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: دراین شهرک ۶هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی مهر در ۱۹۹ بلوک ساخته شده بود و صدور اسناد مالکیت ، سالها از مطالبات صاحبان واحدهای مسکونی بود .
معاون رئیس قوه قضائیه افزود: در نخستین مرحله از صدور و واگذاری اسنادمالکیت ، ۲۸۷ فقره سند مالکیت ، صادر و به متقاضیان واگذار شد و از این پس باهمکاری ادارات شهرستان رباط کریم و تسریع درصدور پایان کار ساختمانها ، روند صدور اسناد مالکیت به راستی امکان پذیر خواهد بود .
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: در جلسه شواری اداری شهرستان رباط کریم مقرر شد مشکل دیگر املاک و مستغلات فاقد سند مالکیت در شهرستان رباط کریم ، در کارگروهی مرتفع و اسناد مالکیت آنها صادر شود .