پس از ۱۵ سال انتظار؛
بهرهبرداری از مدرسه استثنایی پردیس تا هفته دولت
فرماندار شهرستان پردیس از پیشرفت مطلوب پروژه مدرسه کودکان استثنایی خبر داد و گفت: این پروژه که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود، پس از سالها توقف و بلاتکلیفی، با دستور استاندار تهران فعال شد و پیشبینی میشود تا هفته دولت به بهرهبرداری برسد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، رضا طاهرخانی، با اشاره به روند اجرای پروژه مدرسه کودکان استثنایی گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود اما متأسفانه پس از مدت کوتاهی متوقف شد و سالها به حالت نیمهتمام باقی ماند.
وی افزود: در سفر استاندار تهران به شهرستان پردیس، تکمیل این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان و خانوادههای دانشآموزان استثنایی مطرح شد که با دستور استاندار محترم، عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.
فرماندار پردیس با عنوان اینکه پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم پس از حدود ۱۵ سال انتظار، این مرکز آموزشی تا هفته دولت به بهرهبرداری برسد و در اختیار دانشآموزان استثنایی شهرستان قرار گیرد.
طاهرخانی خاطرنشان کرد: در این پروژه حدود ۲۰ کلاس آموزشی پیشبینی شده و فضاهای تخصصی از جمله کلاسهای آموزشی ویژه، آزمایشگاهها، سالن کنفرانس و سایر امکانات مورد نیاز دانشآموزان استثنایی نیز در حال تکمیل است.
وی در پایان اظهار داشت: بهرهبرداری از این مجموعه آموزشی، گامی مهم در ارتقای خدمات آموزشی به دانشآموزان استثنایی شهرستان پردیس خواهد بود و خبر خوشی برای خانوادههای این عزیزان به شمار میرود.