با کمک امدادگران ۵۲ نفر از شهروندان از شرایط خطرناک نجات یافتند
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مأموریتهای هفته گذشته، ۵۲ نفر از شهروندان از شرایط خطرناک نجات یافتند و ۳۰ نفر نیز دچار مصدومیت شدند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، جابر خوشگرد اعلام کرد: در هفته گذشته در مجموع ۶ هزار و ۴۵۰ تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که در پی آن، مأموریتهای مختلف امدادی و عملیاتی در سطح شهر کرج با حضور ۹۲۹ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) انجام شد.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۰۲ مورد حریق و ۱۸۳ مورد حادثه در سطح شهر کرج به ثبت رسیده است، افزود: برای مدیریت این حجم از حوادث، ۳۴۳ دستگاه خودرو عملیاتی بهکارگیری شد و آتشنشانان در ۲۸ مورد استقرار ایمنی و پیشگیرانه نیز حضور فعال داشتند تا از بروز حوادث احتمالی در تجمعها و شرایط خاص جلوگیری شود.
جابر خوشگرد با اشاره به دستاوردهای انسانی این عملیاتها تصریح کرد: در جریان مأموریتهای هفته گذشته، ۵۲ نفر از شهروندان از شرایط خطرناک نجات یافتند و ۳۰ نفر نیز دچار مصدومیت شدند که بلافاصله برای دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.