ضرورت اجرای برنامه های اوقات فراغت استان در طول سال
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محور اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان،مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان در هفتادونهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان از اعضای ستاد خواستبرنامه های اوقات فراغت را به دبیرخانه ارسال کنند.
بیدلی گفت: برنامه ها نه فقط تابستان بلکه باید در طول سال اجرا شود.
وی افزود : نشاط و پویایی برای ما بسیار مهم است و برنامههاجشن وصال بسیار مطلوب است.