پخش زنده
امروز: -
برداشت گیلاس از ۹۰ هکتار از باغات طارم آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ کارشناس جهاد کشاورزی طارم گفت: برداشت محصول گیلاس از سطح ۹۰ هکتار از باغات شهرستان طارم آغاز شد و ۸۵۰ بهرهبردار این منطقه از اواخر اردیبهشتماه کار برداشت را انجام میدهند.
طاهری افزود: پیشبینی میشود امسال حدود یکهزار تن گیلاس از باغات طارم برداشت و روانه بازارهای مصرف استان و سایر نقاط کشور شود.