پخش زنده
امروز: -
کشاورزان علی آبادی کار برداشت گندم را از ۲۹ هزار هکتار از مزارع این شهرستان را شروع کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، فصل دروی گندم در گلستان آغاز شده است و کشاورزان مشغول برداشت دست رنج چندماهه خود هستند.