پخش زنده
امروز: -
باند ۵ نفره سرقت از منازل در بندرعباس شناسایی و منهم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: اعضای این باند با روش توپی زنی و تخریب درب منازل، سرقت میکردند.
بیشتر بخوانید: دستگیری ۳ متخلف شکار در هرمزگان
سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: در بازرسی از مخفیگاههای سارقان اموال سرقتی زیادی شامل تلویزیون، دستگاه شستشو، موتورسیکلت، پوشاک و ابزار آلات برقی نجاری و ساختمانی کشف شد.