خیابانهای استان قم همچون سه ماه گذشته همچنان صحنه همبستگی و مشارکت مردمی در دفاع از کیان این سرزمین است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،مردم خستگی ناپذیر قم شب گذشته هم همچون سه ماه گذشته، با حضور پرشور در اجتماعات بیعت و خونخواهی، فریاد الله اکبر سر دادند و با مشتهای گره کرده و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی، برای دشمنان جنایتکار خود، خط و نشان کشیدند.