پخش زنده
امروز: -
ایستگاه هواشناسی جناح شهرستان بستک تا پایان تیر امسال به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، محمد جلالی فرماندار بستک گفت: این ایستگاه از نوع خودکار هواشناسی (اقلیمشناسی) است که پس از راه اندازی به لحاظ نوع تجهیزات، یکی از بروزترین ایستگاههای فعال در استان است.
بیشتر بخوانید: کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در بستک