پخش زنده
امروز: -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از ورود آزمایشی نیروگاه خورشیدی ۲.۵ مگاواتی امامزاده حمزهعلی (ع) بروجن به مدار تولید برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، قربانپور گفت: این نیروگاه بزودی بهصورت رسمی افتتاح خواهد شد.
وی از بهرهبرداری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی جدید تا پایان تابستان خبر داد و افزود: با رفع موانع سرمایهگذاری و تسریع در اجرای طرحها، توسعه انرژیهای تجدیدپذیر با جدیت در استان دنبال میشود.