پخش زنده
امروز: -
استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تسریع در فرآیند تجهیز و راهاندازی بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مردانی گفت: بخشی که با بهرهبرداری از آن، ۲۴۰ تخت جدید در بخشهای ICU، CCU و اورژانس به ظرفیت درمانی استان افزوده میشود.
وی افزود: تکمیل و تجهیز این بخش نقش مهمی در ارتقای خدمات درمانی، افزایش ظرفیت پذیرش بیماران را خواهد داشت.