پخش زنده
امروز: -
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از آغاز طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع از اول تابستان همزمان در ۲۰ شهر کشور خبر داد.
موهبتی در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع که پیش از این در روستاهای زیر ۲۰ هزار نفر اجرا میشد، از تابستان امسال به صورت همزمان در برخی شهر های کشور آغاز میشود.
وی افزود: در این طرح چهار ویزیت اول رایگان و همچنین هزینه بیمارانی که از طریق سیستم ارجاع بستری شدهاند رایگان است.