پخش زنده
امروز: -
با افزایش گرمای هوا نظارت بر مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرایی استان سمنان تشدید شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این روزها با افزایش دمای هوا مدیریت مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی اهمیت ویژهای دارد.
طبق دستورالعملها دستگاههای اجرایی و بانکها باید تا قبل از ساعت ۱۳ تا ۳۰ درصد برق مصرفی نسبت به پارسال و از ساعت ۱۳ به بعد تا ۶۰ درصد برق مصرف خود نسبت به سال پیش را کمتر مصرف کنند.