پخش زنده
امروز: -
طرح آبشار صخرهای ناهارخوران گرگان که بیش از چهار سال به دلیل وقوع حادثه راکد مانده بود، در سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) مجدد احیا شد و به بهرهبرداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، طاهری شهردار گرگان گفت: مقدمات لازم برای جذب سرمایهگذار برای احداث رستوران در پشت آبشار فراهم شده است.
او افزود:: این طرح با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و چشمانداز مناسب از هر دو سمت شرق و غرب، قادر است ارزش اقتصادی قابل توجهی برای شهر گرگان به ارمغان آورد.