پخش زنده
امروز: -
نمایشگاه نقاشی آثار منتخب دانش آموزان دوره اول متوسطه شاهرود با عنوان یادبود شهدای دانش آموز میناب در کانون ملی شهید بهشتی برپا شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ نمایش توانمندیهای هنری دانشآموزان، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دانشآموز و پیوند میان هنر و مفاهیم ارزشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه دو روزه ۵۰ اثر با تکنیکها و موضوعات مختلف به تماشا گذاشته شده است.