پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: هرمزگانیها میتوانند با ۱۰ درصد کاهش در مصرف برق در هر ماه از ۳۰ درصد تخفیف و بخشودگی هزینه استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حمید ساعد پناه افزود: با شستشوی به موقع و ایجاد سایبان بر روی کولرها میتوان ۲۰ درصد مصرف برق را کاهش داد.
وی گفت: تنظیم درجه کولر بر روی ۲۵ نیز میتواند هزینهها را کاهش دهد.
وی افزود: با هر درجه بالا بردن درجه کولر میتوان ۵ درصد از هزینههای مصرف را کاهش داد.
بیشتر بخوانید؛ وصل شدن برق ۴ روستا در حاجی آباد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از ۲۰ تا ۲۳ ساعتهای اوج مصرف در هرمزگان است.
حمید ساعدپناه افزود: برای جلوگیری از خاموشی باید در مصرف زیاد وسایل برقی در ساعتهای اوج مصرف جلوگیری کرد.
وی گفت: بیش از ۶۰ درصد مصرف برق و بیش از ۸۰ درصد از مشترکان برق هرمزگان در بخش خانگی است.