دعوت نماینده ولیفقیه در استان مرکزی برای حضور گسترده مردم در مراسم دعای عرفه اراک
نماینده ولیفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی، ضمن تبریک دهه ذیالحجه و عید قربان، از مردم خواست با حضور پرشور در مراسم دعای عرفه، زمینهساز عزت اسلام و خشنودی قلب حضرت ولیعصر(عج) شوند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی، نماینده ولیفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک ذیالحجه، روز عرفه و عید سعید قربان را تبریک گفت.
وی در این پیام با قدردانی از حضور آگاهانه و عزتآفرین مردم در صحنههای مختلف جهاد، ایثار و فداکاری، توفیقات ملت ایران را در مسیر جهاد مقدس از خداوند متعال مسئلت کرد.
امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت روز عرفه، دعای عرفه و سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) و هانی بن عروه، ابراز امیدواری کرد مراسم دعای عرفه امسال با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شود.
آیتالله دری نجفآبادی اعلام کرد: مراسم دعای عرفه کلانشهر اراک با حضور خادمان آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ساعت ۱۵ روز سهشنبه در مصلای بیتالمقدس اراک برگزار خواهد شد.
وی از مردم خواست با حضور عاشقانه خود در این مراسم معنوی، موجب خشنودی قلب حضرت ولیعصر(عج)، عزت اسلام و اقتدار مسلمانان شوند.
نماینده ولیفقیه در استان مرکزی در پایان با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، برای پیروزی اسلام و مسلمین دعای خیر کرد.