پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری دو سارق حرفهای اماکن خصوصی، مشاعات ساختمانی و انباریها خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ سرهنگ مجتبی جمالی گفت: مأموران انتظامی شهرستان ساوه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، دو سارق حرفهای را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مشاعات ساختمانی و انباریها در سطح شهرستان ساوه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تأکید بر رعایت هشدارهای پلیسی و نکات ایمنی برای پیشگیری از وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند