پخش زنده
امروز: -
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، اعلام کرد: بندر تجاری کیش به ۹ هزار و ۶۳۸ مسافر و بیش از هزار و ۵۰۰ خودرو در هفته گذشته خدمات ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابطعمومی سازمان منطقه آزاد کیش، اعلام کرد: از ۲۶ اردیبهشت تا اول خرداد، ۹ هزار و ۶۳۸ مسافر با شناورهای مسافری و لندینگ کرافت از مسیر دریایی بین کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کردند.
براساس آمار از این تعداد ۵ هزار و ۴۴۸ مسافر ورودی و ۴ هزار و ۱۹۰ مسافر خروجی بودهاند.
۵۲ شناور خودروبر در مسیرهای رفت و برگشت هزار و ۵۶۸ خودرو جابه جا کرده و ۴۵ شناور مسافری تندرو نیز بین جزیره کیش و بنادر چارک و آقتاب تردد کردند.