پخش زنده
امروز: -
هفتاد و دو درصد ساکنان استان مرکزی سوختگیری خودرو را با کارت سوخت شخصی انجام میدهند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه مرکزی با بیان اینکه هیچ تغییری در میزان سهمیه و قیمت بنزین صورت نگرفته، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده میزان سهمیه اول و دوم سوخت کارتهای شخصی کفاف مصرف ۸۵ درصد مالکان خودرو را میدهد و در استان مرکزی ۷۲ درصد از کارت سوخت شخصی استفاده میکنند.
محمد حسین باقری افزود: کارتهای آزاد جایگاه برای شرایط خاص در نظر گرفته شده و لازم است به دلیل ایجاد شرایط مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از ازدحام در جایگاهها مردم از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری استفاده کنند.