پخش زنده
امروز: -
استاندار گلستان در جلسه شورای اداری از افزایش ۲ برابری ظرفیت صادرات از این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، علی اصغر طهماسبی گفت: امسال، نخستین بار، مجوز صادرات سیبزمینی گلستان در دوره برداشت، صادر شد.