تأکید معاون استاندار لرستان بر اجرای طرح جامع شهر کوهدشت
معاون عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت اجرای کامل طرح جامع شهر کوهدشت تأکید کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛
مهدی مجیدی بر ضرورت ساختوسازهای قانونی و رعایت ضوابط و کاربریهای شهری در کوهدشت گفت: با توجه به ترافیک سنگین در معابر اصلی کوهدشت،مقرر شد شهرداری طرح تفصیلی را دقیقاً همانگونه که تدوین شده اجرا و از حذف پارکینگها جداً خودداری کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر پیگیری ابلاغ هرچه سریعتر طرح جامع شهر کوهدشت افزود:اداره کل راه و شهرسازی استان باید این طرح را که در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسیده،فوری به شهرداری ابلاغ کند.
وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی مجموعه تفریحی و تفرجگاهی «بام کوهدشت» گفت: دستگاههای خدماترسان بهویژه شرکت گاز، همکاری لازم را برای اجرای شبکه انشعابات گاز این مجموعه داشته باشند و اعضای شورای شهر و شهرداری هم پیگیری مستمر موضوع را در دستور کار قرار دهند.
مجیدی با قدردانی از پیگیریهای فرماندار کوهدشت در خصوص طرح های عمرانی شهرستان افزود:مقرر شد مجموعه مدیریت شهری با محوریت فرماندار، پیگیر طرح هایی باشند که به ارتقای مدیریت شهری منجر میشود.
وی همچنین به همکاری شهرداری و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مقرر شد از ظرفیت مدارس واقع در معابر با ارزش شهری که ضرورتی برای حضور دانشآموزان در آنها نیست، با همکاری دو طرف برای مولدسازی و توزیع عادلانه ثروت استفاده شود و این موضوع از طریق کمیسیون ماده ۵ پیگیری شود.
معاون عمرانی استانداری لرستان، احداث ترمینال جدید، ساماندهی و توسعه ی آرامستان فعلی و ارتقای درجه شهرداری کوهدشت را از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه عنوان و بیان کرد: مقرر شد پیگیریهای لازم برای عملیاتی شدن هرچه سریعتر این موارد انجام شود.