پخش زنده
امروز: -
مسابقات دانشجویی دو ومیدانی با حضور ۴۵ دانشجوی دانشگاههای استان امروز در دانشگاه قم با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این رقابتها که به مناسبت چهارم خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری برگزار شد، دانشجویان با پیمودن مسیر ۳ هزار متری در محوطه دانشگاه قم، توان خود را ارزیابی کردند.
در پایان به ۳ دانشجوی برتر در این رقابت ها، تندیس مسابقات دو و میدانی اهدا شد.