پخش زنده
امروز: -
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهرک صنعتی محمود آباد قم به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز قم، با حضور معاون وزیر صنعت معدن تجارت در امور استان قم، مدیر عامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور و استاندار قم، آیین بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهرک صنعتی محمود آباد قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اکبر بهنام جو استاندار قم با اشاره به صدور مجوز تولید ۲ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق خورشیدی در سطح استان قم گفت: این نیروگاه ۱۰ مگاواتی با هزینهای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.
این نیروگاه خورشیدی با ۱۵ هزار پنل خورشیدی احداث شده که هر یک پنل آن معادل حفظ ۱۴ درخت است و این مجموعه ۱۰ مگاواتی ظرفیت تامین برق ۶ هزار واحد مسکونی را دارد.