تجلیل از برترین های آموزش ابتدایی در لرستان
در مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزشوپرورش از برترینهای آموزش ابتدایی در لرستان تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزشوپرورش در مراسم تجلیل از برترینهای آموزش ابتدایی در لرستان با قدردانی از استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش در استان، مدیریت منسجم و نظارت دقیق بر جریان آموزش در لرستان را ستود و اجرای برنامههای خلاقانهای همچون چهارشنبههای دیجیتالی را گامی مهم برای پیوند آموزش با آینده دانست.
رضوان حکیم زاده افزود: پس از پایان سال تحصیلی، برنامه «حامی» را باهدف تقویت مهارتهای سواد ضروری در دوره ابتدایی برای دانش آموزان دوره اول و به خصوص کلاس اولی که بنیه ضعیفی دارند اجرا خواهیم کرد. این برنامه، رویکردی برای تقویت بنیه علمی در محیط یادگیری مثبت است.
همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاه جابربنحیان نیز با حضور آثار برتر دانش اموزان در زمینههای علمی، پژوهشی و فرهنگی برپا شد.
به گفته مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از ۱۳۸ هزار اثر ارسال شده دانش آموزان به جشنواره جابربن حیان در نهایت بیشتر از ۱۲۰ اثر از دانشآموزان به مرحله استانی راه یافت و نمایشگاهی از آثار آنان بر پا شد.
سید عیسی سهرابی افزود: این جشنواره در دو محور علمی- فناورانه و پژوهشی – فرهنگی، ادبی و هنری فرصتی مناسب برای یادگیری و شناخت استعدادها و علایق دانش آموزان است.
همچنین در این مراسم با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزشوپرورش ضمن رونمایی از رویداد استانی کلاس فردا، از خانواده معلم شهید مصطفی الیاسی نیز قدردانی شد.