پخش زنده
امروز: -
برداشت گندم از ۱۶۳ هکتار زمینهای کشاورزی بخش شمیل شهرستان بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس گفت: امسال بیش از ۳۵۰ تن گندم مرغوب از این منطقه برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شد.
بیشتر بخوانید: خرید تضمینی ۴۰ هزار تُن گندم در هرمزگان
سلمان انصاری افزود: ارقام گندم کشت شده در این منطقه سیروان و چمران ۲ است.
وی گفت: با توجه به بارشهای مطلوب فصلی و تغذیه اصولی مزارع، شاهد افزایش قابل توجهی در کمیت و کیفیت محصول بودیم.