پخش زنده
امروز: -
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اختصاص سهمیه سوخت آزاد برای هرمزگانیها در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ احمد مرادی در بخش پیگیری خبر ۲۰ مرکز خلیج فارس با اشاره به مشکلات صفهای طولانی در جایگاههای بنزین در استان افزود: با پیگیریهای صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان، دستگاه قضایی و مجمع نمایندگان مجلس با وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی در حال برنامه ریزی برای اختصاص سهمیه سوخت آزاد ۵ هزار تومانی برای همهی پلاکها ۸۴ و ۹۴ استان هرمزگان علاوه بر سهمیهی سه و هزار و ۵۰۰ تومانی هستیم.
وی گفت: بر این اساس همهی کارتهای آزاد جایگاهها جمع آوری میشود و سهمیه به کارت سوخت خودرو اختصاص می یابد.
بیشتر بخوانید؛ سوختگیری با نرخ جدید در جایگاههای عرضه بنزین هرمزگان
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این پیشنهاد مصوب شود به هر کارت سوخت در استان بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ لیتر سوخت سهمیه پنج هزار تومانی اختصاص مییابد.
مرادی گفت: درصورت اجرای موفقیت آمیز بودن، این طرح در کل کشور اجرا میشود.
وی افزود: برای افرادی هم که کارت سوخت ندارند و یا کارت سوختشان مفقود شده است مقرر شده است که نمایندگانی از وزارت نفت در استان مسقر شود و در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت کارت سوخت را صادر کنند.