پخش زنده
امروز: -
امتحانات پایههای هفتم، هشتم، نهم و دهم آموزش و پرورش در استان مرکزی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از تعیین تکلیف نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانشآموزان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه و تأیید مراجع ذیصلاح، امتحانات دانشآموزان مقطع متوسطه در پایههای هفتم تا دهم تحصیلی به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.
عبدالرضا پیرحسینلو به تشریح روند ارزشیابی دوره ابتدایی در استان پرداخت و افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در مراجع ذیصلاح، امتحانات پایان سال دانشآموزان پایههای اول تا ششم ابتدایی به صورت مجازی و غیرحضوری انجام میشود تا روند ارزشیابی این مقطع از طریق بسترهای برخط تکمیل گردد.