پخش زنده
امروز: -
از ابتدای سال تاکنون ۶۸۹ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان و متقاضیان حوزه گردشگری و صنایعدستی هرمزگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۳۰ نفر از متقاضیان پس از طی مراحل بررسی، ارزیابی و تایید پرونده به بانکهای عامل معرفی شدهاند و روند پرداخت تسهیلات همچنان با جدیت دنبال میشود.
ساناز رمجی افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۵ و از ابتدای فروردینماه سال جاری تاکنون به فعالان و متقاضیان این حوزه در هرمزگان پرداخت شده است.
بیشتر بخوانید: پایان مرحله دوم زیرساختهای گردشگری در ساحل پارسیان
وی با بیان اینکه تسهیلات نقش مهمی در تکمیل زنجیره تولید، خدمات و اشتغال در استان دارد، گفت: رویکرد اصلی در تخصیص این منابع، حمایت از کسبوکارهای خرد، مشاغل خانگی و طرحهای خویشفرمایی بوده است، تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند متناسب با ظرفیت طرحهای خود از این فرصت بهرهمند شوند.