پخش زنده
امروز: -
۲ هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف در خرمشهر کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر گفت: به دنبال اجرای طرح تشدید بازرسی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از اصناف تحت پوشش شهرستان خرمشهر، ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی از انواع محصولات غذایی غیرقابل استفاده و تاریخگذشته شناسایی شد.
خالد عیایشه افزود: مواد کشفشده شامل انواع مواد لبنی، آبمیوههای گازدار و بدون گاز، ماءالشعیر، نکتار و شربت پس از کشف، تحت نظارت بازرسان مرکز بهداشت معدومسازی و از چرخه توزیع و مصرف خارج شدند.
او ادامه داد: از شهروندان خرمشهری انتظار داریم هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این مرکز پیگیری شود.