پخش زنده
امروز: -
با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و مرکز بهداشت، پویش خود مراقبتی و دیگر مراقبتی با حضور کادر درمان در مدارس استان در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در چهارمین روز هفته سلامت، در قالب اجرای پویش خود مراقبتی، یکصد نفر از مرکز بهداشت استان، مراقبین سلامت اداره کل اموزش وپرورش و هلال احمر به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخصوص در بخش نگهداری و مراقبت از دندان ویژه دانش آموزان در سنین ۶ تا ۱۲ سال هستند.
این پویش تا پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت در نواحی مناطق آموزش و پرورش ادامه دارد.