پل بسیج اراک در مسیر مقاومسازی، بازنگری فنی و رفع آسیبها طی سه ماه آینده
اعضای شورای فنی استان مرکزی در نشستی تخصصی، آخرین وضعیت پل بسیج اراک را بررسی کردند و مقرر شد طرح مقاومسازی و رفع آسیبهای این پل با بازنگری مشاور، ظرف سه ماه آینده تعیین تکلیف شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ در جلسه شورای فنی استان مرکزی، اعضا پیرامون رفع آسیبها و مقاومسازی پل بسیج شهر اراک بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد این پل طی سه ماه آینده از نظر مشاور، نحوه مقاومسازی و رفع آسیبها مورد بازنگری قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این نشست با اشاره به اهمیت پل بسیج در حملونقل درونشهری گفت: به دلیل نقش مهم این پل در تردد شهری، شهرداری اراک به عنوان متولی اجرای طرح، گزارشی از روند اقدامات انجام شده ارائه کرد.
قدرتالله ابک افزود: مقرر شد با هدایت صحیح ترافیک و در کوتاهترین زمان ممکن، شرایط برای بهرهبرداری مجدد از این پل فراهم شود.
وی ادامه داد: جلسه شورای فنی استان دارای ۱۳ دستور کار بود که بخشی از آن به بررسی روند اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن در شهر اراک و شهرهای جدید اختصاص داشت و در این خصوص، نحوه فعالیت پیمانکاران بر اساس نظام فنی و اجرایی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی همچنین با اشاره به خسارات وارد شده به پیمانکاران در پی جنگ تحمیلی سوم گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از ضرر و زیانهای وارد شده به پیمانکاران، با هدف تسریع در اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن جبران شود.