پخش زنده
امروز: -
اولین کمیته پیشگیری از مرگ مادر، کودک و ترویج تغذیه با شیر مادر سال ۱۴۰۵ در کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: در این نشست، با حضور پزشکان و کارشناسان بهداشت بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات سلامت مادر و کودک در تمام دوران بارداری و پس از زایمان تاکید شد.
ترویج زایمان طبیعی، کاهش موارد زایمان زودرس و سقط و بهبود خدمات مشاوره، تغذیه با شیر مادر در راستای کاهش مرگ و میر و عوارض مرتبط با مادر و کودک از سرفصلهای این نشست بود.