پخش زنده
امروز: -
نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه اراک: مدیریت تنگه هرمز ، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان باید بدانند که هیچ قدرت نظامی و هیچ تهدیدی نمیتواند ایران اسلامی را از مواضع مقتدرانه خود به عقب براند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت ایران یکپارچه و با قاطعیت پای حقوق خود در حوزه هسته ای و بویژه تنگه هرمز یکپارچه ایستاده و هرگز زیر بار ذلت نخواهد رفت.
آیت الله دری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک به مواضع قاطع ایران در برابر آمریکای جنایتکار و صهیونی اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی باید تحریم های ظالمانه را لغو و خسارت های وارد شده به کشور را پرداخت کنند.
او در بخش دیگری از خطبه ها با توجه به اظهارات اخیر کشور چین درباره ایران و آمریکا گفت: رئیس جمهور این کشور اعلام کرده چه آمریکا بخواهد و چه نخواهد ما نفت مورد نیاز کشورمان را از ایران خریداری می کنیم و این شکستی دیگر بر توطئه های ترامپ علیه ایران است.
امام جمعه اراک بر ضرورت لزوم هوشیاری کشورهای غربی منطقه افزود: برای کشورهای غربی جنگ است که با آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کُش اسرائیل رابطه برقرار کند و مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستند.
آیت الله دری با قدردانی از زحمات نیروهای مُسلح، نیروهای فراجا، هلال احمر، کادر بهداشت و درمان و همه کسانی که در طول جنگ تحمیلی سوم تلاش و مقاومت کردند، گفت: ایران با داشتن ظرفیت های عظیم اقتصادی ، کشوری مستقل است و نیازی به دیگران ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان به موضوع اقتصاد کشور هم اشاره ای کرد و افزود: رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی بایستی در دستور کار قرار گیرد و عملیاتی شود.
سی اُم ذی القعده سالروز شهادت امام جواد، گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا( س) در اول ذی الحجه و سالروز شهادت امام محمد باقر( ع) از دیگر ۶محورهای دیگر نماز جمعه اراک بود.