پخش زنده
امروز: -
سه نفر از ژیمناستهای کیش، امروز برای حضور در اردوی آمادهسازی عازم کشور ترکیه شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آریا اخوان، پادرا باژرنگ و بهاره مصلایی برای حضور در اردوی آمادهسازی به همراه دیگر ملی پوشان عازم کشور ترکیه شدند.
ملیپوشان پس از حضور در اردوی ۶ روزه تمرینی، راهی کشور هنگکنگ میشوند تا در رقابتهای آسیایی شرکت کنند.
ماهان باژرنگ و سمیه چراغی از مربیان کیش هدایت تیمهای ملی آقایان و بانوان را برعهده دارند.