پیگیری افزایش سقف تسهیلات پروژه ۸۱۱۲ واحدی اراک در نشست با مدیرعامل بانک مسکن
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل بانک مسکن، خواستار افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن و حذف سود مشارکت ناشی از تأخیر پروژه ۸۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ دکتر ابراهیمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در نشستی با مدیرعامل و معاونان بانک مسکن، آخرین وضعیت تسهیلات و روند اجرای پروژه ۸۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک را بررسی کرد.
در این نشست که با هدف رفع دغدغههای مالی متقاضیان و تسریع در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی برگزار شد، دکتر ابراهیمی با اشاره به مصوبات جدید بانک مرکزی، بر ضرورت افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن برای پروژه اراک تأکید کرد.
وی همچنین با بیان اینکه تأخیرات ایجادشده در اجرای پروژه نباید به مردم تحمیل هزینه کند، خواستار حذف سود مشارکت ناشی از تأخیرات برای متقاضیان شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، حمایت نظام بانکی از طرحهای نهضت ملی مسکن را یکی از الزامات تحقق اهداف دولت در حوزه مسکن دانست و بر تسریع در رفع موانع مالی و اجرایی پروژه تأکید کرد.
مدیرعامل و معاونان بانک مسکن نیز در این نشست ضمن موافقت با درخواستهای مطرحشده، از اعمال سقفهای جدید تسهیلات و تمدید قراردادهای باز بدون دریافت سود مشارکت خبر دادند.
مسئولان بانک مسکن همچنین اعلام کردند همکاریهای لازم برای رفع موانع موجود و تسریع در روند اجرای پروژه ۸۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک ادامه خواهد داشت