پخش زنده
امروز: -
مسئولان در بازدیدی وضعیت مرکز درمانی شبانه روزی چوئبده را برای افتتاح مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این مرکز درمانی در شهر چوئبده گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی آبادان این است که در خرداد ماه این مرکز درمانی به بهره برداری برسد.
سید محمد مولوی افزود: هدف از این بازدید ارزیابی این مرکز، برای پیگیری تجهیز و نیروی متخصص از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.
وی خاطر نشان کرد: آزمایشگاه، اتاق عمل سرپایی، رادیولوژی، اِکو، سونو گرافی، دندان پزشکی و یک آمبولانس اختصاصی این مرکز درمانی شبانی روزی از امکانات در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: هدف از تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی، این است که مردم شهر چوئبده مجبور نباشند دهها کیلومتر را تا آبادان برای دریافت خدمات درمانی طی کنند.
مولوی این را هم گفت که در حال حاضر دو دغدغه مهم برای راه اندازی این مرکز تجهیزات و نیروی متخصص است که پیگیر تامین آن هستیم. اگر چه تأکید ما بر استفاده از نیروی بومی این شهر است که سالها تلاش کردند یا ظرفیتهای قانونی به آنها اجازه میدهد.
محمد صالحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان هم در این بازدید گفت: آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه پزشکان متخصص، اورژانس و بخش بستری با ظرفیت ۱۰ تخت و ۲ دستگاه آمبولانس از امکانات این مرکز درمانی شبانه روزی در چوئبده است.