پخش زنده
امروز: -
مسئول بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۵۹۶ بیمار خاص جدید در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، به گفته قنبری، بیشترین بیماران شناساییشده مربوط به بیماران دیالیزی و مبتلایان به اماس بوده است.
وی همچنین از توزیع هزاران فاکتور انعقادی برای بیماران هموفیلی، ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و MRI و اجرای بسته حمایتی ویژه بیماران اختلالات عصبی ـ عضلانی خبر داد.
مسئول بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: سال گذشته آزمایشگاه مرجع بیماران خاص در کردستان راهاندازی و بسته خدمتی ویژه چهار بیماری نادر عصبی ـ عضلانی نیز در استان اجرایی شد.