مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان: براساس مصوبه هیئت وزیران، همه ادارات و بانکها موظفند ۲۰درصد از برق مصرفی خود را از انرژیهای تجدید پذیر تامین کنند.