پخش زنده
امروز: -
فرماندار لامرد، از تلاش برای ثبت ملی محل شهادت دانشآموزان و مردم لامرد در جنایت آمریکایی ـ صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی علیزاده در حاشیه امضای طومار مردمی برای ثبت ملی محل شهادت دانشآموزان و مردم لامرد گفت: فرمانداری و همه دستگاههای اجرایی شهرستان، در کنار مردم هستند و برای ثبت ملی محل شهادت پای کار خواهند بود.
وی افزود: مسئولان شهرستان پس از مشخص شدن مسئولیتهای حقوقی محل ثبت ملی، هم برای این کار اعتبار خواهند گذاشت و هم برای ثبت ملی آن تا آخرین لحظه کمک خواهد کرد.
حجتالاسلام آزاد، امام جمعه لامرد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به درخواستهای مردم، خواهان ثبت ملی محل شهادت دانش آموزان و شهدای لامرد شد و بر آن تاکید کرد.
در حمله ناجوانمردانه رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به یک ورزشگاه درشهر لامرد و اماکن مسکونی، ۲۱ نفر از جمله چند کودک و دانش آموز به شهادت رسیدند.