پخش زنده
امروز: -
یک کارگاه ساختمانی در مشهد دچار آتش سوزی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در این آتش سوزی
که ظهر امروز در خیابان خواجه ربیع رخ داد، 2 بشکه 220 لیتری گازوئیل در محوطه کارگاه آتش گرفت.
مصطفی علیزاده افزود: آتش سوزی بدون خسارت جانی توسط آتش نشانان مهار شد.
وی گفت: ریختن مذابه های حاصل از جوشکاری بر روی علف های داخل محوطه باز کارگاه و آغشته بودن آنها به گازوئیل موجب بروز این آتش سوزی شده بود.
آتش نشانان مشهد پارسال بیش از 15 هزار آتش سوزی و حادثه را در این کلانشهر مهار و امدادرسانی کردند.